Novak OK chiennes OK chiens mâles Attention pas ok chat !

2. Race:
  5. Date de naissance: 10-03-2010
  6. Couleur(s): ,
  8. Ententes: , ,
  9. Lieu: - La Caillère Saint Hilaire (85)

Adopté
Novak est un gros nounours. Il est très calme, obéissant, il ne tire pas du tout en laisse, c’est un plaisir de le promener. Il est propre en maison. Il s’entend avec ses congénères. Il n’a que des qualités! Il a traversé l’enfer Roumain pendant de longues années. Son « maître » estimait que c’était un mauvais chien pour garder le troupeau alors il menaçait de le pendre. L’association Mitzuka l’a sauvé et Galia a pris le relais. Malgré tout ce qu’il a vécu, c’est vraiment un amour. Faisons en sorte que Novak puisse enfin se poser et changeons son destin… pour de bon! Il attend depuis Septembre 2016!!!!
#adopterunchien

History / Description

Big teddy bear Novak has certainly got a story to tell. Firstly, he was stuck in a Romanian hellhole for many years. His "master" thought that he was an unlucky dog to have around his flock so he threatened to hang him! The Mitzuka association saved him and he was handed over to Galia. Then, last September, at 6 years old, he arrived in France. He'd already had such a hard time which could have given him behaviour problems. But no, he's such a sweet, friendly dog! He gets along very well with his companions. He is very calm and obedient. He's also very easy to walk! He now needs and is more than deserving of a house and family full of love for him. He really is a special little dog and will make a wonderful companion. Novak is chipped, vaccinated and castrated.