Gibus (Jocker) OK chats OK chiennes OK chiens mâles OK enfants

5. Date de naissance: 01-08-2014
  6. Couleur(s):
  8. Ententes: , , ,
  9. Lieu: - Fontenay Le Comte (85)

Histoire

Gibus est né dans un appartement et n'avait jamais connu l'extérieur. Sa maitresse étant partie à l’hôpital, il a été confié à l'association avec ses 2 frères Jiminy et Jackson qui ont tous les deux trouvé leur foyer.

Gibus est un jeune labrador très affectueux. Il s’entend avec les mâles et les femelles (il peut être légèrement dominant) et les chats. Il sait marcher en laisse et connaît le « assis ». Ses deux frères ont quitté le refuge mais lui reste là, à attendre sa famille alors qu’il est adorable. Venez le rencontrer, passer un moment avec lui,, il fera un super compagnon, vous verrez!

History / Description

Gibus : Golden Labrador cross Date of Birth August 2014 apart from a short Foster he has spent all his short life in the refuge........ Gibus (Jocker) was born in an apartment and had never been outside. he was given the association with his 2 brothers, Jiminy (who also waits for a family) and Jackson who has found his home. Gibus is a very affectionate young labrador puppy. He is a bit of a puller on the lead but he is still only a puppy. currently at the refuge and is eager to find a family to love him and continue his education. He will need a firm hand as he still has a lot to learn. Like any puppy he makes mistakes and needs further education, he has been in foster and is House trained, he has everything to learn, the upside for this is that you can have a puppy you can train and mold into your family life.